Η Urban Outfitters αποδεικνύεται μια μάρκα που ακούει τους πελάτες της, ειδικά όταν σηκώνουν τα social media στο πόδι διαμαρτυρόμενοι για τα μηνύματά της.
Στο στόχαστρο του twitter βρέθηκε η συγκεκριμένη μπλούζα με τη στάμπα Depression-Κατάθλιψη σε όλη την επιφάνειά της. Η μάρκα πήρε αμέσως το μήνυμα και απέσυρε από τη λιανική πώληση τη συγκεκριμένη μπλούζα. Οι οργισμένοι πελάτες είχαν στείλει εκατοντάδες μηνύματα κατηγορώντας την εταιρεία για αδεξιότητα και λάθος στόχευση.
Ας σημειωθεί ότι δεν είναι η πρώτη φορά που η συγκεκριμένη μάρκα βρίσκεται στο στόχαστρο του web. Πριν από μερικά χρόνια πολεμική είχε ξεσπάσει για μια άλλη μπλούζα που έγραφε τη φράση «Να τρως λιγότερο» -«Eat less» και είχε αποσυρθεί από την πώληση.
Στο στόχαστρο του twitter βρέθηκε η συγκεκριμένη μπλούζα με τη στάμπα Depression-Κατάθλιψη σε όλη την επιφάνειά της. Η μάρκα πήρε αμέσως το μήνυμα και απέσυρε από τη λιανική πώληση τη συγκεκριμένη μπλούζα. Οι οργισμένοι πελάτες είχαν στείλει εκατοντάδες μηνύματα κατηγορώντας την εταιρεία για αδεξιότητα και λάθος στόχευση.
Ας σημειωθεί ότι δεν είναι η πρώτη φορά που η συγκεκριμένη μάρκα βρίσκεται στο στόχαστρο του web. Πριν από μερικά χρόνια πολεμική είχε ξεσπάσει για μια άλλη μπλούζα που έγραφε τη φράση «Να τρως λιγότερο» -«Eat less» και είχε αποσυρθεί από την πώληση.