Ψηλά στις προτιμήσεις των Ελλήνων χρηστών φαίνεται πως είναι το Youtube, ενώ ακολουθούν από κοντά το Facebook και το Linkedin καταβαραθρώνοντας το Twitter, σύμφωνα με την πρόσφατη Ερευνα Κοινωνικής Δικτύωσης 2013-2014 του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Συγκεκριμένα, το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν-ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, εκπόνησε την συγκεκριμένη έρευνα και παρατήρησε ότι το YouTube, έρχεται πρώτο στις προτιμήσεις των χρηστών με ποσοστό 93%, ενώ στη δεύτερη θέση έρχεται το Facebook (82%) και στις επόμενες θέσεις ακολουθούν το Linkedin (61%), τα review pages (58%), τα blogs (49%) και το Twitter (46%).
Οπως αναφέρουν οι ερευνητές, ο λόγος που το Linkedin έχει φτάσει τόσο ψηλά στην Ελλάδα είναι η διαρκώς αυξανόμενη ανεργία, αφού τα κυριότερα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου μέσου είναι η προβολή των προσωπικών/ επαγγελματικών στοιχείων των χρηστών του και η επαγγελματική στήριξη των ατόμων που βρίσκονται στο δίκτυο τους.
Συγκεκριμένα, το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν-ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, εκπόνησε την συγκεκριμένη έρευνα και παρατήρησε ότι το YouTube, έρχεται πρώτο στις προτιμήσεις των χρηστών με ποσοστό 93%, ενώ στη δεύτερη θέση έρχεται το Facebook (82%) και στις επόμενες θέσεις ακολουθούν το Linkedin (61%), τα review pages (58%), τα blogs (49%) και το Twitter (46%).
Οπως αναφέρουν οι ερευνητές, ο λόγος που το Linkedin έχει φτάσει τόσο ψηλά στην Ελλάδα είναι η διαρκώς αυξανόμενη ανεργία, αφού τα κυριότερα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου μέσου είναι η προβολή των προσωπικών/ επαγγελματικών στοιχείων των χρηστών του και η επαγγελματική στήριξη των ατόμων που βρίσκονται στο δίκτυο τους.