Το πρόσωπό της φέρει τον πόνο που συνδέεται με την ιαπωνική τέχνη του δεσίματος με σχοινί.
Είναι μια από τις μεγαλύτερες σταρ της μουσικής βιομηχανίας, ίσως μεγαλύτερη και από την Μαντόνα, και κρέμεται γυμνή με το αριστερό της πόδι λυγισμένο, το χέρι της πίσω από την πλάτη. Η Lady Gaga αφέθηκε στα χέρια του εκρηκτικού εικαστικού, σκηνοθέτη, περφόρμερ Ρόμπερτ Γουίλσον – που πέρυσι σκηνοθέτησε για το Εθνικό Θέατρο μας την Οδύσσεια- για μια νέα σειρά από τα περίφημα video portraits του.
Αλλωστε το 2013 είχαμε τη ευκαιρία να δούμε και στην Αθήνα μεγάλο αριθμό από τα βίντεο πορτρέτα του, στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών. Η σειρά αυτή ενισχύεται με την Lady Gaga σε ρόλους δύσκολους που αποτελούν αντικατοπτρισμό σημαντικών έργων τέχνης. Η σχέση των δύο ξεκίνησε όταν η σταρ του τηλεφώνησε και ζήτησε να της σχεδιάσει την εμφάνιση που θα έκανε στα βραβεία ΜTV το 2013.
Καθώς ο Γούιλσον είχε ήδη δεχθεί την πρόταση του Μουσείου του Λούβρου να δημιουργήσει μια σειρά έργων εμπνευσμένων από τις συλλογές του Μουσείου. Επέλεξε θέματα που έχουν σχέση με το θάνατο και ζήτησε από την Gaga να γίνει το μοντέλο αυτών των μεταφορών λέγοντας « δεν είναι μια συνηθισμένη ποπ σταρ. Είναι σοβαρή...» Γύρισαν τα βίντεο- πορτρέτα στο Λονδίνο, μέσα σε μόλις 3 ημέρες με την σταρ να ποζάρει 14 με 15 ώρες κάθε μέρα στις πλέον απαιτητικές στάσεις. Ο Μπομπ Γουίλσον δήλωσε πως συγκλονίστηκε από την πειθαρχία και την συναισθηματική της νοημοσύνη.
Η Gaga μπήκε στη νέα εικόνα που εμπνεύστηκε ο Γουίλσον από το έργο του 16ου αιώνα «Η Κεφαλή του Ιωάννη του Βαπτιστή σε πιάτο» του Andrea Solario,. Ο δημιουργός κινηματογράφησε 11 όψεις του προσώπου της Gaga με μούσι και το τοποθέτησε πάνω στο κεφάλη του μάρτυρα. Κάθε πορτρέτο είναι μοναδικό. Ενα άλλο πορτρέτο αποτελεί αναφορά στο έργο του Ingres «Mademoiselle Caroline Riviere. » Η Gaga κατόρθωσε να συλλάβει ταυτόχρονα την ομορφιά της 15χρονης με την υπέροχη ομορφιά αλλα και την επίγνωση πως πρόκειται να πεθάνει.
Tα έργα εκτίθεται στο Παρίσι, στην γκαλερί Galerie Thaddaeus Ropac σε διάλογο με τα συγκεκριμένα εκθέματα του Μουσείου του Λούβρου. H έκθεση ξεκίνησε στις 20 Φεβρουαρίου και ολοκληρώνεται στις 15 Φεβρουαρίου. Πέρα από τα ιδια τα έργα, ένα δωμάτιο της γκαλερί παροσουσιάζει το παρασκήνιο της συνεργασίας και της δημιουργίας των έργων.
Είναι μια από τις μεγαλύτερες σταρ της μουσικής βιομηχανίας, ίσως μεγαλύτερη και από την Μαντόνα, και κρέμεται γυμνή με το αριστερό της πόδι λυγισμένο, το χέρι της πίσω από την πλάτη. Η Lady Gaga αφέθηκε στα χέρια του εκρηκτικού εικαστικού, σκηνοθέτη, περφόρμερ Ρόμπερτ Γουίλσον – που πέρυσι σκηνοθέτησε για το Εθνικό Θέατρο μας την Οδύσσεια- για μια νέα σειρά από τα περίφημα video portraits του.
Αλλωστε το 2013 είχαμε τη ευκαιρία να δούμε και στην Αθήνα μεγάλο αριθμό από τα βίντεο πορτρέτα του, στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών. Η σειρά αυτή ενισχύεται με την Lady Gaga σε ρόλους δύσκολους που αποτελούν αντικατοπτρισμό σημαντικών έργων τέχνης. Η σχέση των δύο ξεκίνησε όταν η σταρ του τηλεφώνησε και ζήτησε να της σχεδιάσει την εμφάνιση που θα έκανε στα βραβεία ΜTV το 2013.
Καθώς ο Γούιλσον είχε ήδη δεχθεί την πρόταση του Μουσείου του Λούβρου να δημιουργήσει μια σειρά έργων εμπνευσμένων από τις συλλογές του Μουσείου. Επέλεξε θέματα που έχουν σχέση με το θάνατο και ζήτησε από την Gaga να γίνει το μοντέλο αυτών των μεταφορών λέγοντας « δεν είναι μια συνηθισμένη ποπ σταρ. Είναι σοβαρή...» Γύρισαν τα βίντεο- πορτρέτα στο Λονδίνο, μέσα σε μόλις 3 ημέρες με την σταρ να ποζάρει 14 με 15 ώρες κάθε μέρα στις πλέον απαιτητικές στάσεις. Ο Μπομπ Γουίλσον δήλωσε πως συγκλονίστηκε από την πειθαρχία και την συναισθηματική της νοημοσύνη.
Η Gaga μπήκε στη νέα εικόνα που εμπνεύστηκε ο Γουίλσον από το έργο του 16ου αιώνα «Η Κεφαλή του Ιωάννη του Βαπτιστή σε πιάτο» του Andrea Solario,. Ο δημιουργός κινηματογράφησε 11 όψεις του προσώπου της Gaga με μούσι και το τοποθέτησε πάνω στο κεφάλη του μάρτυρα. Κάθε πορτρέτο είναι μοναδικό. Ενα άλλο πορτρέτο αποτελεί αναφορά στο έργο του Ingres «Mademoiselle Caroline Riviere. » Η Gaga κατόρθωσε να συλλάβει ταυτόχρονα την ομορφιά της 15χρονης με την υπέροχη ομορφιά αλλα και την επίγνωση πως πρόκειται να πεθάνει.
Tα έργα εκτίθεται στο Παρίσι, στην γκαλερί Galerie Thaddaeus Ropac σε διάλογο με τα συγκεκριμένα εκθέματα του Μουσείου του Λούβρου. H έκθεση ξεκίνησε στις 20 Φεβρουαρίου και ολοκληρώνεται στις 15 Φεβρουαρίου. Πέρα από τα ιδια τα έργα, ένα δωμάτιο της γκαλερί παροσουσιάζει το παρασκήνιο της συνεργασίας και της δημιουργίας των έργων.