H Kia αποκάλυψε το πρωτότυπο GT4 Stinger

Η Kia παρουσίασε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ, το πρωτότυπο μοντέλο GT4 Stinger
. Η νέα πρόταση ανήκει στην κατηγορία των 2+2 σπορ αυτοκίνητων,

είναι πισωκίνητη και προσφέρει υψηλή ισχύ.

Κάτω από το χαμηλό σφηνοειδές καπό του GT4 Stinger βρίσκεται ένας βελτιωμένος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας της Kia 2.000 κ.εκ. βενζίνης, άμεσου ψεκασμού (GDI-T), τετρακύλινδρος, απόδοσης 315 ίππων.

Αυτή η ισχύς περνάει στον δρόμο μέσω εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου με κοντή κλιμάκωση και μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, με ελαστικά διαστάσεων 275/35R/20, ενώ οι εμπρός τροχοί διαθέτουν ελαστικά 235/35R/20.

Η ζάντα 20 ιντσών διαθέτει κεντρικό μπουλόνι και είναι από αλουμίνιο και ανθρακονήματα για αυξημένη αντοχή και μειωμένο βάρος. Μέσα από τους μεγάλους τροχούς διακρίνονται τα φρένα 15 ιντσών, με διάτρητους δίσκους και τετραπίστονες δαγκάνες, αναφέρεται στην ανακοίνωση.



Το αμάξωμα, σε μεταλλικό χρώμα «Ignition Yellow», είναι εφοδιασμένο με ανεξάρτητη ανάρτηση με διπλά ψαλίδια. Ζυγίζει μόλις 1.303 κιλά με κατανομή βάρους 52% εμπρός και 48% πίσω.


Η μορφή της σιλουέτας του GT4 Stinger εκφράζει την τελευταία σχεδιαστική τάση της μάρκας. Η μάσκα βρίσκεται χαμηλά στο έδαφος για μέγιστη ψύξη του κινητήρα και την επαγωγή ψυχρού αέρα. Η μάσκα διαθέτει ένα πολυεπίπεδο μαύρο περίγραμμα με ανοιχτόχρωμο τελικό περίγραμμα, ενώ τα κάθετα τοποθετημένα φωτιστικά σώματα LED διαθέτουν δίπλα τους διακριτικούς αεραγωγούς για την ψύξη των εμπρός φρένων. Μία αεροτομή από ανθρακονήματα τοποθετημένη κάτω από τον εμπρός προφυλακτήρα παρέχει επιπλέον κάθετη δύναμη όταν το αυτοκίνητο κινείται με μεγάλη ταχύτητα, αναφέρεται στην ανακοίνωση.


Το εσωτερικό είναι προσεγμένο και πρακτικό. Μια ελαφριά έλξη στις αλουμινένιες χειρολαβές είναι αρκετή για να ανοίξει τις ελαφριές πόρτες με το μεγάλο εύρος, και να εισέλθει ο οδηγός στα αγωνιστικού τύπου bucket καθίσματα με δερμάτινη επένδυση. Στο δάπεδο δεν υπάρχει μοκέτα αλλά μόνο ένας ελαστικός τάπητας κάτω από τα πεντάλ αλουμινίου.



Μπροστά από τον οδηγό βρίσκεται το χοντρό σε πάχος τιμόνι σε σχήμα «D» και ο πίνακας οργάνων με κόκκινο LED φωτισμό με μεγάλο στροφόμετρο και ένδειξη της επιλεγμένης ταχύτητας στο κιβώτιο. Σε ανάμνηση των αγωνιστικών αυτοκινήτων του παρελθόντος οι εσωτερικές λαβές των θυρών έχουν αντικατασταθεί από κόκκινους ιμάντες έλξης, αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Το GT4 Stinger διατίθεται χωρίς ηχοσύστημα. «Το ηχοσύστημα βρίσκεται κάτω από το καπό και ηχεία είναι οι εξατμίσεις» είπε ανώτατο στέλεχος της μάρκας: «Οι ήχοι από τις εξατμίσεις ελευθέρας ροής καυσαερίων του GT4 Stinger είναι η καλύτερη μουσική στα αυτιά όλων όσων λατρεύουν την σπορ οδήγηση».