Ενθαρρυντικά είναι τα μηνύματα από τις ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στη χώρα μας το 2013, σε σχέση βέβαια με το γενικότερο οικονομικό κλίμα. Με βάση τις πληροφορίες μας, τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ καταγράφουν ελαφρά άνοδο των πωλήσεων κατά 0,4% συγκριτικά με το προηγούμενο έτος (58.696 έναντι 58.482). Οι ταξινομήσεις του Δεκεμβρίου παρουσίασαν άνοδο 15,8% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2012.
Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πάντως ότι ένα μεγάλο ποσοστό αυτών των οχημάτων δεν κατέληξαν στα χέρια ιδιωτών, αλλά σε εταιρείες μακράς μίσθωσης (leasing) ή ενοικίασης αυτοκινήτων κυρίως την καλοκαιρινή περίοδο. Το ότι η αγορά παρέμεινε σταθερή είναι ένα σημάδι, αν αναλογιστούμε τις εκτιμήσεις των περισσοτέρων εισαγωγικών εταιρειών για πωλήσεις κάτω από τις 55.000 μονάδες.
Στην πρώτη θέση επέστρεψε η Toyota με 6.529 ταξινομήσεις (μερίδιο 11,1%), ακολουθούμενη από τη Volkswagen (6.328 – 10,8%) και την Opel (5.569 – 9,5%). Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν η Hyundai (3.962 – 6,8%) και η Fiat (3.597 – 6,1%). Άξιο αναφοράς στατιστικό στοιχείο είναι το γεγονός ότι οι τέσσερις πιο δημοφιλείς στην Ελλάδα κατασκευαστές premium αυτοκινήτων (Audi, BMW, Mercedes, Volvo) κατέγραψαν άνοδο τόσο σε αριθμό ταξινομήσεων όσο και σε μερίδιο της αγοράς. Η Audi έφθασε τις 1.864 πωλήσεις (3,2%), η Mercedes τις 1.857 (3,2%), η BMW τις 1.767 (3%) και η Volvo τις 1.463 (2,5%).
Και αν θέλετε να γνωρίζετε, το 2013 πωλήθηκαν στη χώρα μας οκτώ Porsche, δύο Lotus και μία Bentley. Όχι όμως Ferrari, Aston Martin και Jaguar.
Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πάντως ότι ένα μεγάλο ποσοστό αυτών των οχημάτων δεν κατέληξαν στα χέρια ιδιωτών, αλλά σε εταιρείες μακράς μίσθωσης (leasing) ή ενοικίασης αυτοκινήτων κυρίως την καλοκαιρινή περίοδο. Το ότι η αγορά παρέμεινε σταθερή είναι ένα σημάδι, αν αναλογιστούμε τις εκτιμήσεις των περισσοτέρων εισαγωγικών εταιρειών για πωλήσεις κάτω από τις 55.000 μονάδες.
Στην πρώτη θέση επέστρεψε η Toyota με 6.529 ταξινομήσεις (μερίδιο 11,1%), ακολουθούμενη από τη Volkswagen (6.328 – 10,8%) και την Opel (5.569 – 9,5%). Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν η Hyundai (3.962 – 6,8%) και η Fiat (3.597 – 6,1%). Άξιο αναφοράς στατιστικό στοιχείο είναι το γεγονός ότι οι τέσσερις πιο δημοφιλείς στην Ελλάδα κατασκευαστές premium αυτοκινήτων (Audi, BMW, Mercedes, Volvo) κατέγραψαν άνοδο τόσο σε αριθμό ταξινομήσεων όσο και σε μερίδιο της αγοράς. Η Audi έφθασε τις 1.864 πωλήσεις (3,2%), η Mercedes τις 1.857 (3,2%), η BMW τις 1.767 (3%) και η Volvo τις 1.463 (2,5%).
Και αν θέλετε να γνωρίζετε, το 2013 πωλήθηκαν στη χώρα μας οκτώ Porsche, δύο Lotus και μία Bentley. Όχι όμως Ferrari, Aston Martin και Jaguar.